Aktuellt



Bazinga - I don´t care

09 januari 2011

Och så var denna helgen snart slut

Hade egentligen tänkt mig köra iväg och förhoppningsvis handla. Men nej jag orkar inte idag. Skulle nämligen kört ner till utanför Malmö, men kände att jag vaknade försent för det. Om klockan varit inna 10 då jag vaknat hade det varit en annan femma... inte efter 11 som den i verkligheten var. Visserligen väldigt skönt att sova ut. Behövs efter igår.
På tal om igår. Ja vad var det som fick en så in i bombens trött? Gissar på att det måste varit någon form av sjuka (typ förkylning) i kroppen som drog ner "hugget" i mig så att säga. Har gått flera dagar med lite snuva och ont i halsen men inget har liksom velat bryta ut ordentligt. Det är jobbigt. Ska man bli sjuk så ska man. Känns som att sjukdomar är lika veliga som jag själv "ska jag eller ska jag inte" haha. Hemskt i så fall....

I fredagskväll bar det av till Ekeby med Grahl och Jennie. Vi skulle hälsa på Tina, som jag i stort sett bara sett en gång sedan gymnasiet. Hursomhelst var det lite knivigt att hitta dit haha. Till Ekeby var det inga problem, men inne i själva byn... Aja, vi fick sett byn iallafall!
Väl där blev det mat och en massa prat och skratt. Något inne i min mådde väldigt bra och trivdes som aldrig förr. Som sagt var det en väldigt trevlig och rolig kväll och jag hoppas innerligt vi snart kan träffas igen!

Har kommit på mig själv med att äta frukost de sista dagarna. Ja det är jättebra ju kan man tycka. Lite mer variation i det jag äter hade dock inte varit så fel. Men macka med kokt skinka är inte allt för dumt ändå...

Annars i veckan som kommer har jag lite inbokat. Däribland audionommottagningen imorgon för att jag äntligen tagit tag i och ringt dit angående hörapparaten. Hoppas på att den går att laga för det lär inte kosta lika mycket som en ny. Men ett par tusen får jag ändå räkna med att vara beredd på att betala, mindre roligt. På onsdag har jag tid för återbesök på endoscopin. Har en del att berätta där. Är ju tal om att slippa tabletterna snart så det lär jag ju få veta då.

2 kommentarer:

  1. Det var superkul :) Och vi får se till att det blir en träff snart igen! Saknar er :) Kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig med! Låt oss inte dröja för länge med att ses igen, riktigt roligt :)

    SvaraRadera