Aktuellt



Bazinga - I don´t care

27 december 2009

27 december 2009

Ja, då var julen slut!
Har inte kännts som någon direkt jul i år. Men ja.

Nyss hemkommen från ungefär en timmes körning med mamma i Borstahusen och där i krokarna. Gick faktiskt bra, lite småsaker jag måste tänka på bara men det lär man sig med tiden.
Tycker fortfarande det är jätteroligt!
Två gånger skrämde jag livet ur mamma riktigt ordentligt, men det tycker jag bara är kul - heheh.

Gårdagen bestod utav en shoppingtrip till Väla, och sällskap med Brodden. Gick några rundor inne i trängseln och blev varma... Det är inte jätteroligt att trängas med ungefär en miljon andra människor, men hittar man något är det värt det.
Dock hittade vi inget, haha. Det enda jag verkligen ville ha var ett Wii på ELGiganten som var väldigt billigt.
Blir nog en trip imorgon också och då är det bestämt att allt ska gås igenom väldigt noga haha.

Blev bjuden på buffé på Pumphuset på kvällen också. Jag är väl lite kräsen av mig så åt inte allt, men det var gott och väldigt trevligt därute. Efteråt tvingade jag de övriga med mig längst ut på cement, ville lyssna på tystnaden - och underbar var den!
Var ju även på kalas på förmiddagen hos min brorsdotter som fyllde hela 8år! Dom växer fort dom små liven.

Nu ska jag faktiskt äta kvällsmat! Vill någon veta något mer så är det bara att fråga.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar