Aktuellt



Bazinga - I don´t care

30 december 2009

Guten Abend

Jaja, där ser man. Nu har jag väldigt bra koll på saker och ting må jag säga!

Ibland måste man beklaga sig lite, så det tänkte jag göra nu.
Har haft ett par dagar nu då jag mått skit. Vet inte riktigt vad det beror på, men har varit tröttare än vanligt...inte haft någon direkt ork. Det har gjort (och gör) ont på vissa ställen som känns mindre bra att ha ont på. Men jag vågar liksom inte ta tag i det och kolla upp det...tänk om det är något farligt?
Får avvakta lite till och se. Blir det inte bra så måste jag banne mig iväg och få det undersökt. Inte bra att gå runt såhär...

I förra veckan beställde jag 3 filmer som kom idag. Tänkte jag borde kanske se den ena nu inatt!
Beställde även ett spel till mitt playstation igår som verkar komma imorgon. Men blev lite osäker på om det delas ut post på en afton? Hoppas verkligen det.

Har minst sagt haft att göra idag. Var uppe i pappas lägenhet med lillebror och syster. Gick igenom lite saker och jag rensade ut reklam och en massa brev. Kändes dö läskigt när jag satte nyckeln i låset för att låsa upp när vi skulle in. Hjärtat slog fort som f-n. Tack och lov luktade det knappt något, hade fått för mig det skulle finnas kvar en del men det var inte farligare än att man kunde andas och så som man vanligt gör.
Tog med mig alla brev hem och gick igenom dom. Blev ett par telefonsamtal för att meddela vissa vad som hänt osv. Lite jobbigt men jag klarar av det. Har kännts som en evighet tills dess, men om mindre än 2 veckor är det äntligen begravning och då är förhoppningsvis allt över och vi kan alla börja avsluta detta litegrann.

Men saker och ting blir nog bra. Om två dagar är det ju nytt år - 2010. Ett helt nytt decennium inleds, mitt tredje jag är med om (om man inte räknar med 1.5 år på 80-talet). Tror nog det blir ett bra år, för värre än 2009 varit kan det väl ändå inte bli? Eller?

Nu börjar det hugga till igen... Får lägga mig och se film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar