Aktuellt



Bazinga - I don´t care

08 februari 2010

Idioter finns det gott om

Precis som rubriken säger så är det så att det finns gott om dom - idioterna. Blev något irriterad och nästan arg innan när jag fick höra hur man kan behandla andra människor. Fan ta dom!

Förutom irritationen har dagen bestått av lite saker. Var iväg med storebror och lämnade nycklarna till pappas lägenhet och var även med en sväng hemma hos honom efteråt.
Har nu äntligen fått tid till urnnedsättning nästa vecka, på onsdagen. Skönt att det snart är över! Bara X antal brev att skicka iväg sen så man kan gå vidare.
Körning har det också blivit, "Inledande tätort". Gick bra sånär som på ett motorstopp (som faktiskt blivit färre nu!) som jag fick vid trafikljusena vid Hvilan. Tycker det är väldigt roligt att vara ute och köra, känner att man lär sig mer än man tror och bättre trafikskola vet jag inte om jag kunnat hitta. Supertrevliga, duktiga och framförallt roliga personer som jobbar där. Inte en körning utan minst hälften av tiden har gått till att skratta.

Nu får jag faktiskt ta och leta upp mina träningsbyxor. Blir hämtad av Brodden om ett par minuter för att åka ner och gymma. Sen får man se vad som händer ikväll.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar