Aktuellt



Bazinga - I don´t care

12 februari 2010

Nu får det räcka...

Ja, igår var en kväll man mådde dåligt på. Det blev lite sisådär från min sida och ett blogginlägg jag inte ofta skriver. Ibland måste saker och ting ut bara, känns skönare.

Man har ju läst överallt så trötta folk är på vintern. Jag vill gärna vara med i den gruppen. För det är så otroligt kallt, och mer är påväg? Pratade precis med min farmor och där snöade det väl utav bara den.
Jag har visserligen tyckt det varit lite härligt nu i dagarna när solen varit framme, himmlen varit blå och snön legat vit. Men nu när jag sitter här och tänker efter vore lite värme inte det allra sämst tänkbara att ha... Så Moder Natur, snälla?

Nu ska jag bara sitta i soffan en stund, sen blir det lite kvällsmat och tv eller något.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar