Aktuellt



Bazinga - I don´t care

11 maj 2010

Mycket att göra

Vill verkligen påstå att det inte blivit några direkt lugna stunder idag, iallafall inte så många.
For upp och in i duschen vid 7, gjorde mig klar för att ta bussen till tåget strax efter 8. Missade denna för den var för tidig igen, så tog en annan istället.
Tåget till Lund 8.45 och därefter hem igen 10.22.

Väl hemma blev det direkt ner i tvättstugan och slänga i tvätt och sen äta något litet för att efter inte alls lång stund åka ner till stan för att klippa mig.

Nu sitter jag här, klockan är 13.31. Känner mig helt slut och vet inte var jag ska ta vägen. Har fortfarande tvätt i torktumlaren så där är inte färdigt nere. Om 45 minuter ungefär beger jag mig till jobb för ett par timmar där!

Vila i frid morfar, ett år idag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar