Aktuellt



Bazinga - I don´t care

14 maj 2010

Skumt

Var iväg en sväng idag. Kan vara skönt ibland när man sitter rastlös hemma, hehe.

Stod och väntade på bussen när jag i vanlig ordning tittar lite på bilarna som körde förbi. Det är ju något man bara måste när man står där i sin egna värld.
Hur som helst - plötsligt kör en bil förbi där någon nisse dragit ner byxorna och moonade oss alla som stod där!? Fick faktiskt en obehaglig känsla i kroppen av det, och dom i bilen vet jag inte vad dom kunde tänkas få ut av det....

Inte nog med att tåget sen blev nästan 20 minuter försenat. Fick i lite drygt en halvtimme sitta med en skum person vid sidan av mig. Han hade ett väldigt livligt samtal - antingen med sig själv eller sin väska. Han satt mest och mumlade, men satt samtidigt och viftade med händerna och pratade på som jag vet inte vad...

Förutom detta har jag varit ute på vägarna och kört i förmiddags. Gick helt okej, har fått fickparkera vilket inte är så avancerat som jag trott. Kan jag bara lugna ner mig och ta mig tid så kommer det gå ännu bättre. Måste göra datorprov i veckan som kommer, för nu är det nära. JIPPIE!

Imorgon blir det bowling och lite så, ska bli trevligt :)

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar