Aktuellt



Bazinga - I don´t care

13 maj 2010

När slutar man tänka?

Känner mig riktigt trött idag.
Får ta och vila upp mig dessa fyra dagar jag har ledigt, även om en del är inbokat.

Var iväg hos mamma innan och åt lite tacos men höll på att somna efteråt, hehe. Man blir trött av att äta minsann och dag!
Annars tycker jag denna dagen är så fruktansvärt tråkig. Det är torsdag, men känns som vilken söndag som helst. Mycket är väl tack vare vädret som är grått..grått..och åter grått.

Ja, och visste ni det inte innan så vill jag påminna er om att jag längtar som en galning till juli!

Alltså det händer att man ser folk som påminner om andra, som man saknar. Men idag stötte jag på en man på jobb som påminde på alla sätt om pappa. Hår, ansiktet, hur han pratade. Han såg sådär snäll ut som pappa kunde göra. Jag kände hur tårarna var påväg men jag kunde hålla tillbaka dom. Att det bara kan komma sådär plötsligt? Det närmar sig snart 6 månader sen han hittades, men jag har fortfarande inte förstått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar