Aktuellt



Bazinga - I don´t care

12 maj 2010

Vad händer?

Satt här i soffan precis och tittade ut genom fönstret. Och vad ser jag? Jo, en massa dimma och dystra gråa färger.
Vad är det för sätt av moder natur att retas så med oss? Nu vill vi ha sommar och sol, inte höstväder.
Så, skärpning!
Man har bara sån lust att bädda ner sig och gå i ide. Men det går ju inte för sig. Får istället tänka på att det snart förhoppningsvis blir bra.

Hittade nyss en låt på Youtube jag gillade. Den var sådär väldigt fin på något sätt. Det tråkiga var bara att den varade över 10,5 minuter och lät likadant exakt hela tiden...
Så det får bli Madonna istället! Hehe.

Vad var det nu jag tänkte skriva!? Glömmer det alltid såfort man loggat in här.
Får väl ta det vanliga. Räkningarna har redan börjat trilla in flera dagar innan löningen kommit. Men men, det är bara att vara glad för det man har. Och det är jag.

Verkar som att mitt tv-abonnemang med automatik sägs upp i höst för att det ska ändras om. Det ska istället bli HD-tv och tillhörande box. Förlänger jag avtalet innan den siste maj betalar jag samma avgift det första året men sen höjs den med 50kr/månaden. Det lockar inte allför mycket. Tycker redan det är överdrivet dyrt. Tänkte att jag får se mig om efter lite alternativ. Annars har jag hört att föreningen ska införskaffa lite bättre kanaler till vanliga kabeltvn. Så man kanske ska nöja sig med det istället för det digitala? Det ingår ju liksom i hyran.
Svårt har jag att bestämma mig, men jag är väl inte känd för att vara den minst oveliga hehe.

Imorgon är det återigen en röd dag sådär mitt i veckan liksom.

Nu ska jag lyssna på lite mer musik. Får fortsätta med Albaniens ESC-bidrag!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar