Aktuellt



Bazinga - I don´t care

06 januari 2011

Så lite....

Ibland ska det inte mycket till för att förstöra en hel dag. En dag som denna trettondag då vill jag säga. Gick sedvanligt ut till bilen för att köra iväg till jobb. Tydligen är det ett riktigt nöt som kör och skottar på min gata härute. För all snö pressas in mot höger, alltså mot sidan där bilarna står. Så där stod bilen innanför en jäkla mur på runt en halvmeters höjd ungefär och hindrade mig från både det ena och andra. Men jag borstade av snön på bilen och tänkte banne mig klara mig över denna högen vilket jag inte gjorde utan fastnade halvvägs och rätt ut i gatan såklart. Tur var det att det inte kom någon som skulle förbi just då. Så jag fick ut och dra undan all jäkla snö från hjulen och sen in igen och gasa på för kung och fosterland och då kom jag äntligen ut. Och ja med andra ord var hela min dag förstörd just på grund utav detta. Gaah. Så folket har fått tagit mig för vad jag varit idag. Där var bara en som blev sur på mig men det tycker jag bara var roligt haha. Bara för du är min kompis! Eller hur?

Blev lite mcdonald´s efter jobb ikväll och nu kikar jag på det sista ur "Göta Kanal 3" som inte under några som helst omständigheter verkar slå tvåan som i sin tur inte slår den första som är den klart bästa.
Imorgon är jag ledig igen. Skönt med sovmorgon, längesen sist ju? Haha, skämt åsido.

2 kommentarer:

  1. Haha! Men lilla vän, du måste ju skotta undan snön som är framför och runt bilen innan du kan köra över den förstår du väl! Tror inte du äger en jeep direkt ;) söt du är. puss!

    SvaraRadera
  2. nej det är långt ifrån en jeep, haha. hade inget att skotta med, fick ta borsten man använder till att borsta av rutorna med .. haha

    SvaraRadera