Aktuellt



Bazinga - I don´t care

30 december 2010

2300

På ett väldigt konstigt sätt har jag räknat ut vem min 2300e besökare var. Jag tänker hålla det hemligt en stund till, kanske för alltid om jag skulle glömma bort det.

Cause I´ve got nothing on but the radio
And I´ve got nothing on for tonight

Har precis gjort mig klar. Duschat och allt som hör till för att känna mig redo för jobbedagen. Hoppas på en bra dag, som det iof brukar vara. Nästsista arbetsdagen detta året. Tänk att jag faktiskt jobbat på detta ställe i snart 6 månader, herregud vad tiden gått fort! Och vi har haft öppet i lite över 4 månader. Underbart!

Tänkte ta med mig en god matlåda till jobb idag, eller ja två kan man säga. Den ena med mos och prinskorv och massa ketchup (såklart) och en med efterrätt bestående av chokladpudding och grädde! Gott ska det vara. Tar även med en såndär specialdricka om att ifall jag skulle bli sugen.

Imorgon är det ju nyårsafton. Och dagen efter det är det 2011. Man brukar väl ha lite förväntningar på det nya året? Idéer om att det kommer bli bättre än det föregående. Men sånt giter jag inte tänka på, även om 2010 var bättre än 2009 som rent ut sagt var ett helvete.
2010 har varit ett smått helvete periodvis men överlag väldigt bra - har ju fått nytt jobb och tagit körkort, hur underbart är inte det?
Vågar inte ha några större förhoppningar på 2011, man blir bara besviken om det inte blir som man tänkt sig. Bättre att ta året som det kommer.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar