Aktuellt



Bazinga - I don´t care

27 december 2010

Nytt inlägg

Idag måste jag bara få berömma mig själv. Tycker faktiskt att jag ätit väldigt bra för att vara mig liksom. Till frukost köpte jag två bullar (kanske inte mycket men något iallafall). Till lunch köpte jag en halv kyckling och lite potatissallad. Åt inte riktigt hela kycklingen men jag åt! Det räknas väl? Nu sitter jag och äter kvällsmat - hemmagjorda biffar (som jag gjort nu ikväll) och makaroner. Kors i taket! Undrar om detta kommer hålla i sig?

Jag må inte he huvudet med mig alltid, vilket stod klart för mig innan när jag kom ut i köket efter min obligatoriska måndagseftermiddags-vila. Köpte nämligen glass idag och gissa om den inte stod kvar på diskbänken? Alltså herregud vad sysslar jag med .... Satte iallafall in den med förhoppning om att rädda den och jag hoppas verkligen att den går att äta sen. Den är ju så god. Tur dock det inte var en Ben & Jerry, det hade man blivit lite knäckt av...

Måste verkligen snart ringa till Hörselcentralen och fixa med hörapparaten. Har tradat om det ett tag nu men blir aldrig färdig. Antingen så vågar jag inte eller så glömmer jag bort det. Jag vill påstå att det är det sista alternativet, men får väl erkänna att det är lite av det första inblandat också.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar