Aktuellt



Bazinga - I don´t care

28 december 2010

N O B T R

Jag fullkomligen älskar denna nya låt jag upptäckt. Det är visserligen en demo men jag hoppas på alla sätt man bara kan att den kommer ges ut. Jag är frälst!
Inte för det är något speciellt som det kanske "ska" vara, blir bara få otroligt gott humör varenda gång jag lyssnar på den. Och det gör jag flera, flera gånger om dagen - så ni kan väl räkna ut tilket humör jag till störst del är på, eller borde vara på? Haha.

Har jag något i mig som vill bryta ut men som inte riktigt vill?
Idag var jag otroligt trött och seg. Hade inte någon ork eller kraft i kroppen. Kändes som att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst. Nu är det något bättre men istället har huvudet börjat göra ont och näsan är snuvig. Hoppas inte jag blir sjuk. Jag ska INTE bli sjuk. Och blir jag det tar jag det som en viking, som morfar alltid sa.

Var iväg på lasarettet och tömde armen på ett par rör blod. Kan väl vara bra ibland. Gjorde lite mer ont än vanligt när nålen drogs ur fast det uppvägdes av sköterskans trevliga bemötande.

Nu har minsann och da Family Guy börjat, då kan man inte skriva mer.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar