Aktuellt



Bazinga - I don´t care

01 januari 2011

Nyåret

Satt precis och skrev ett relativt halvlångt inlägg som jag inte blev nöjd med. Så jag raderade allt och började om igen.
Kommer jag igång med mitt skrivande måste jag ibland verkligen skriva allt, nästan i detalj... men bara nästan. Så jag hoppas på bättre tur nu.

Nyårsfirandet ägde rum ute i Häljarp hemma hos Grahl tillsammand med 6 andra. Kan sammanfatta det med en väldigt trevlig och rolig kväll med trevliga människor och god mat! Vid tolvslaget gick vi ut och raketer skjöts och tittades på. Blev rädd när jag upptäckte en glödande bit flög mot mig, men ingen skada skedd!
Kvällen bestod även av lite skjuts in till stan, så även mitt eget sällskap. Kvällen/natten avslutades inne på Tages där jag aldrig varit. Stötte på ett par personer jag inte träffat på väldigt länge vilket alltid är uppskattat! (Att träffa dom alltså). Min syster fanns också på plats och jag blev faktiskt lite orolig när en först obekant närmade sig mig, haha.

När det senare var dags för nattamat runt 3.20-snåret hoppade vi över Olivers som var smockfullt. En tur ut på Statoil fick det bli istället och flera minuter i isande kyla fick vi vänta. Väl framme visade det sig att korvarna var "slut" trots att närmre 10 stycken snurrade inne på grillen... Även hamburgarna var "slut" trots att vi med fyra ögon såg att det låg flertalet inne i butiken. Något besvikna avlägsnade vi oss denna kyliga plats, först mot Häljarp och sen köra hem mig själv för att komma i säng vid 4... Klockan 4 har jag ALDRIG varit vaken tidigare, förutom de gånger man vaknat till under natten vill säga.

Man kan säga som så, 2011 kanske blir ett nytt år för mig? Med tanke på att jag numera är villig att ställa upp på sånt jag alltid annars satt mig emot? Bra jobbat om jag får säga det själv!

God fortsättning och må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar