Aktuellt



Bazinga - I don´t care

02 januari 2011

Gottehelg

Har inte hämtat mig efter chocken att jag faktiskt varit ute till 4. Det har liksom aldrig hänt tidigare. Halv 2 - 2 som senast, men inte 4. För vissa är det sent och för andra är det tidigt och för andra är det alldeles lagom. Men kul hade jag!

Jag är inte speciellt förtjust i dagar som denna. Jag mår inte bra av att bara ligga under täcket och titta på tv. Har ätit och ja känner ni mig vet ni vad jag har för tankar i den frågan. Usch det känns som man proppar i sig en massa och inte gör av med något vilket kommer få förödande konsekvenser. Det är säkert tvärtom egentligen men som sagt, ni känner mig haha.
Vilken tråkig dag denna söndagen förövrigt är. Det är verkligen inget roligt att se på på tv alls ikväll. Hur ska man då fördriva tiden? Låt mig bli tröttare sen, trots min tidigare tupplur idag, så jag kan somna gott inatt och vakna utvilad imorgon.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar