Aktuellt



Bazinga - I don´t care

03 januari 2011

Måste erkänna

Sa tidigare idag på jobb att jag "aldrig i livet" skulle titta på Året med Kungafamiljen som visats på tv nu ikväll. Men ja, nu blev det trots allt så att jag tittade på det. Inte hela dock, måste jag poängtera! Och ja det kanske var lite trevligt att titta på men det är inget som behöver komma ut.
Har ju varit sådär extremt trött i eftermiddag/kväll att jag beslöt mig för att inte orka göra mat. Då hade jag kanske varit tvungen att diska också och det hade tagit något över en timme att få maten klar jag bestämt mig för att äta. Tänkte äta kylling (Stinas örtkyckling) och pommes. Får bli imorgon eller kanske rentav på onsdag när jag är ledig, eller en annan dag i framtiden.
Tyckte att mamma kunde bjuda min bror på middag ikväll och så blev ju faktiskt fallet. Så jag tankade bilen och hämtade upp min bror och sen bar det av till Burger King på Ättekulla. Aningens långt att åka för att äta, men ibland så får man faktiskt!

Låt det snart bli varmt. Ser fram emot sommaren som en galning. Framförallt ser jag fram emot att kunna gå ute utan att bylta på sig en massa kläder, inte för att jag använder speciellt varma kläder nu, utan för att det är så skönt. Kunna njuta lite av att solen värmer en i ansiktet och känna en svag vind ... nu får jag sluta för snart blir jag deprimerad haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar