Aktuellt



Bazinga - I don´t care

03 januari 2011

Kanske jag lyckas

Tredje dagen in på det nya året har jag redan börjat ta tag i lite av det jag lovat att förbättra. Fast detta kanske är en ny sak i och för sig, att kunna säga nej. Har alltid haft svårt att säga nej och alltid velat istället eller sagt ja till saker. Det är väldigt jobbigt, haha. Framförallt velandet för det går vissa på nerverna. Tur att fler är likadana då haha.
Jag kunde faktiskt säga nej idag. Även om det kändes lite dumt så kändes det samtidigt bra. Jag bestämmer själv vad jag vill, ingen annan. Bra jobbat *klapp på axeln*

Har sovit i två omgångar sen jag kom hem från jobb. La mig som vanligt i soffan med datorn i knäet och tvn igång. Pratade med Summe men somnade ifrån. Vilken trevlig chattkompis jag är då. Sen kunde jag inte vakna till ordentligt utan var mer eller mindre zombieaktig ett tag tills jag somnade om igen. Har nu varit vaken i närmre en timme men är inte direkt pigg. Vilken I-landsproblem.

Nu är jag faktiskt väldigt hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar